Blogowanie biznesowe ma wiele zalet. Blogowanie daje Twojej firmie szansę na nawiązanie kontaktu z klientami w mniej formalnych okolicznościach niż na stronie internetowej firmy. Blog służy jako platforma internetowa, dzięki której Twoi klienci i potencjalni klienci mogą uzyskać szczegółowe informacje na temat Twojej firmy, wyróżniać nowe produkty, ogłaszać specjalne promocje i nie tylko. Może być również świetny do działań SEO. Jednak samo utworzenie bloga nic nie da; trzeba w tym naprawdę dużo pisać. Wiele firm bloguje co tydzień lub nawet codziennie, co oznacza, że potrzebujesz świetnych treści, aby zainteresować czytelników. Czy masz do czynienia z blokadą pisarza za każdym razem, gdy siadasz i tworzysz bloga? Oto 10 świetnych tematów, które pomogą Ci zacząć.
• Podsumuj historię branżową. Na końcu wpisu umieść link do oryginalnej wiadomości i powiedz coś w stylu „przeczytaj cały artykuł tutaj”. Jeśli robisz to często, ludzie zaczną myśleć o tobie jako o źródle najnowszych aktualizacji w branży, co oznacza, że będą często sprawdzać, aby pozostać w wiedzy.
• Połóż światło na pracownika lub obecnego klienta. Dzięki temu inni mogą poznać osoby, które korzystają z Twojego produktu lub usługi, a także pracowników. Humanizuje firmę, co ułatwia ludziom zaufanie i relacje z tobą.
• Podziel się szczegółami na temat ostatniego wydarzenia firmowego. Niezależnie od tego, czy chcesz ogłosić, kiedy, gdzie i dlaczego wydarzenie się dzieje, czy udostępnić zdjęcia i szczegółowe informacje na temat przebiegu wydarzenia, blog biznesowy jest świetną platformą do tego.
• Opublikuj wideo. Utwórz zabawny film wideo dotyczący Twojej firmy lub branży i opublikuj go na swoim blogu za pomocą krótkiego akapitu podsumowującego. Jeśli możesz, zrób to zabawnym, ludzie chętniej udostępnią zabawny film znajomym. Zabawne i zabawne filmy pomogą też utrzymać Twoją markę w pamięci.
• Napisz post z instrukcjami. Poradniki to jeden z najpopularniejszych wpisów na blogu. Czy wiesz, że 80% osób odwiedzających blog odwiedza go po raz pierwszy? To dlatego, że szukali informacji (takich jak jak coś zrobić), które znaleźli na blogu. Gdy czytają na Twoim blogu, są bardziej prawdopodobne, że przeszukają Twoje inne wpisy, a na szczęście Twoją witrynę.
• Opisz mało znane produkty innych firm, które dobrze współpracują z twoim produktem. Jest to przydatna informacja, którą chcieliby poznać twoi odbiorcy docelowi (klienci lub potencjalni klienci).
• Odpowiedz na często zadawane pytanie dotyczące obsługi klienta. Pomoże to nie tylko Twoim klientom, ale także pokaże, że naprawdę zależy ci na tym. Potencjalni klienci to zobaczą i od razu zyskają więcej zaufania do Twojej firmy.
• Podświetl produkt lub usługę. Jeśli promujesz w tym miesiącu jakiś produkt lub usługę, umieść go na swoim blogu. Dołącz zdjęcie i poinformuj czytelników, w jaki sposób ten produkt lub usługa czyni ich życie łatwiejszym, zdrowszym, szczęśliwszym, odnoszącym większe sukcesy itp.
Inspirowałem się poprzez dolp.pl/pozycjonowanie/zaplecze-seo-co-to-jest-i-jak-zrobic-je-dobrze/

W życiu są takie chwile, że trzeba poszukać porady u Prywatnego Detektywa, np. z Warszawy.
OdpowiedzUsuńZapraszam do skorzystania z moich usług detektywistycznych. Główna siedziba Biura Detektywistycznego to Warszawa ale działam na terenie całego kraju.
Razem z Moniką Kobietą Detektyw tworzymy grupę Detektywi Dowody Zdrady - https://dowody-zdrady.eu/.
Zapraszam do zapoznania się z cennikiem pracy Detektywa i naszymi możliwościami.
Telefon 502 492 132, email: detektyw502492132@gmail.com