Wskazówki dla profesjonalnych pisarzy SEO
Każdy artykuł skoncentrowany na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek ma na celu przyciągnięcie uwagi wyszukiwarek przy użyciu konkretnych i ukierunkowanych słów kluczowych i fraz. Z biegiem lat ta technika marketingowa skutecznie przyciągnęła odwiedzających do odwiedzania stron internetowych zawierających informacje, produkty i usługi, których potrzebują użytkownicy. Prowadząc ludzi do określonej witryny, wyszukiwarki są właścicielami witryn i rsquo; droga iść. Jako profesjonalny pisarz SEO, Twoim głównym obowiązkiem jest sprawić, by wyszukiwarki lepiej zrozumiały Twoje treści, aby zwiększyć widoczność Twojej witryny i większy ruch. Oto kilka wskazówek, które mogę podać, pisząc materiały SEO.
1. Znać właściwe słowa kluczowe do użycia
Słowa kluczowe określają, co zawiera twoja treść, dlatego konieczne jest określenie zestawu słów kluczowych, które zwiększą ruch i zwiększą sprzedaż. W Internecie można znaleźć różne narzędzia, które pozwolą zidentyfikować słowa i zwroty, które najlepiej pasują do Twojej niszy.
2. Użyj zidentyfikowanych słów kluczowych i fraz
Wiele lat temu twórcy treści SEO weszli w fazę wprowadzania słów kluczowych do swoich treści. Jednak dzisiaj tak nie jest. Nadal możesz umieścić w swojej witrynie różne ukierunkowane słowa kluczowe i wyrażenia, ale zachowaj ostrożność, popełniając błąd dotyczący słów kluczowych - w przeciwnym razie Twoja witryna zostanie zbanowana.
3. Najpierw poproś odbiorców docelowych
Będąc profesjonalnym scenarzystą SEO, nie trzeba dodawać, że sposobem na zrobienie dobrego wrażenia w wyszukiwarkach jest wywarcie wrażenia na docelowych odbiorcach. Pamiętaj, że piszesz, aby ludzie mogli czerpać korzyści z Twojej witryny, a algorytmy zawsze znajdą się na drugim miejscu. Dlatego musisz dostarczać czytelnikom przydatne informacje. Zastanów się, co możesz im zaoferować, czego nie mają twoi konkurenci. Pisz też tematy, które przekonają czytelników, aby kupili twoje produkty i poszukali twoich usług.
4. Osiągnij właściwą liczbę słów
Być może już zauważyłeś, że długie blogi i artykuły mają większe znaczenie w wyszukiwarkach. Kluczem jest przynajmniej cel na 500 słów, ale jeśli potrafisz trafić 1000 słów lub więcej, to tym lepiej. Aby uzyskać najlepsze wyniki, powinieneś przynajmniej osiągnąć 2000 słów, biorąc pod uwagę, że Twój wpis jest wysokiej jakości, co oznacza, że powinien być dobrze napisany, a słowa kluczowe bogate. Ale na razie jest jeszcze trochę treści z 500 do 1000 słowami, które dobrze radzą sobie w Internecie.
5. Edytuj swoją zawartość
Dobry artykuł również stanowi dobre formatowanie. Jako profesjonalny pisarz SEO, twoje artykuły również wyglądają przyjemnie w oczach czytelnika. Jeśli możesz, powstrzymaj się od używania długich akapitów i zdań, ponieważ mają one tendencję do znudzenia czytelników. Możesz również pozwolić innemu profesjonalistce przeczytać Twoją pracę, zanim ją opublikujesz.
6. Wydaj swoją pracę dla publiczności.
Po napisaniu treści, która jest zoptymalizowana pod kątem słów kluczowych, skoncentrowana na czytelniku, informatywna i przyjemna fizycznie, ostatnią rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest działanie w charakterze własnej agencji marketingowej. Oczywiście lepiej jest, jeśli masz zasoby na zatrudnienie firmy SEO, ale jeśli jesteś na zużytym sprzęcie, spróbuj utworzyć link, łącząc swój post z różnymi platformami mediów społecznościowych. Możesz także udostępniać swoje linki, komentując na blogach.
